poniedziałek, 9 marca 2015

Be yourself

Hola! Dzisiaj będzie post taki typowo tematyczny, więc zaczynajmy.
Czy warto tracić czas na zastanawianie się: Czemu nie jestem jak ona? Czemu nie jestem taka ładna czy popularna?
Moim zdaniem nie warto.
Bo przecież przyjaciół nie zdobywa się na byciu fajnym, bogatym czy tym że jest się populArnym bo jesteś ładna czy bogata. Prawdziwe przyjaźnie zawiera się dlatego, że ktoś polubił cię takiego/taką jakim/jaką jesteś a nie kogo udajesz.
Strona z książki Demi Lovato

Każdy ma kompleksy bo jest coś co co mu się nie podoba, ale każdy ma też w sobie coś czego nie ma nikt inny. Na przykład. Mi w szkole wszyscy mówią że mam ładne oczy, nwm o co im chodzi bo dla mnie nie ma w nich nic nadzwyczajnego ale Okay no problem :)
Dlatego nie warto tracic czasu zastanawiając się co w sobie zmienić czy jak bardziej upodobnić się do tej czy tej osoby. Najlepiej jest być w 100% sobą robić to co się kocha i nie przejmować się tym co mówią inni.
Ja wiele razy gdy coś mi wyskoczy na twarzy chciałabym to ukryć aby tego nie było widać, ale potem dochodze do wniosku że to nie ma sensu bo bycie sobą jest najważniejsze.

INFORMACJA!!
W początkowych postach na blogu wspominałam(albo nie) że mieszkam za granicą(jeśli nie pisałam to pisze teraz). Nie dawno przeprowadziłam się za granicę do Niemiec a dokładnie do Frankfurt nad Menem(Frankfurt Am Main). I pomyślałam że mogłabym zrobić serię postów gdzie np. Porównuję szkołę Niemiecką z Polską czy inne rzeczy. I tu jest pytanie czy chcielibyście taką serię??

Mam nadzieję, że post jak i jego temat wam się spodobał. Nie jest on dłuhi ale na temat i do rzeczy. Pozdrawiam i do następnego postu :)

2 komentarze:

  1. Mam tę książkę i UWIELBIAM ją
    Może wzajemna obserwacja zacznij :)

    Pozdrawiam
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie warto tracić czasu na użalenie się nad sobą, lepiej wziąć się w garść i iść przez życie z uśmiechem! ♥
    Ja z chęcią przeczytałabym taką serię :)

    Only Mery ♥ KLIK

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy miły komentarz
♥ Zostaw link do siebie a na pewno zajrzę
♥ Jeśli podoba ci się mój blog: zaobserwój.
♥ Postaram się odwiedzić każdy blog podany w komentarzu