piątek, 6 marca 2015

Top 5 tygodnia

Hejka :) Witam was po dłuższej przerwie. Moje ferie skończyły się tydzień temu. I ten cały tydzień już chodziłamcdo szkoły. Nie było tak ciężko bo przez cały tydzień kończyłam lekcje wcześniej, bo aż 3 nauczycieli było chorych więc miałam miły tydzień. Nie było mnie tu sporo czasu z powodu feri chciałam odpocząć i wogóle, ale później nie miałam pomysłu na posty więc postanowiłam soę wstrzymać. Jak zwykle zeszłam z tematu, dzisiaj mam dla was Top 5 piosenek tygodnia.pomyślałam że zrobię coś luźniejszego więc zaczynajmy.

Miejsce 5 zajęło..

Wiggle-Jason Derulo
 

Miejsce 4 dostała..

Jessie J, Ariana Grande & Nicki Minaj-Bang Bang

Miejsce 3...
Mrozu-Poza Logiką


Miejsce 2 zajmuje przecudowna piosenka...

Sound'n Grace-Dach <3 <3


Ale 1 miejsce dostaje piosenka której non stop. Jak dla mnie ona zasługuje na 1 miejsce, kocham kocham <3...

Dj Bobo ft. Manu-l-Somebody dance with me
Mam nadzieję że post wam się spodobał jak i również piosenki które wam przedstawiłam. To są moi faworyci tego tygodnia i uważam że każda z tych piosenek zasłużyła by się tu znaleźć. Do następnego posta :*

3 komentarze:

  1. Świetne piosenki wybrałaś! :)
    Z tych wymienionych najbardziej przypasowała mi piosenka "Poza Logiką" ;)

    Pozdrawiam, Only Mery ♥ KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe piosenki :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie -
    wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy miły komentarz
♥ Zostaw link do siebie a na pewno zajrzę
♥ Jeśli podoba ci się mój blog: zaobserwój.
♥ Postaram się odwiedzić każdy blog podany w komentarzu