czwartek, 5 lutego 2015

Blog Roku 2014

Hej :) We wtorek oficjalnie zaczęło się głosowanie do Blogu Roku 2014(nwm czemu piszę ten post dzisiaj) w którym biorę udział. Jeśli mój blog wam się podoba i macie ochotę na niego zagłosować to było by mi bardzo miło. Smsy wysyła się na numer

D11293 na numer 7122
Koszt takiego SMS-a to 1,23 zł jednak to 1,23 zł nie płacicie na marne. Każda kwota za SMS idzie na fundację "Dzieci niczyje" czyli pomoc dzieci które doświadczyły przemocy. Czyli tym jednym sms- pomagasz nie tylko mi ale i tym dzieciom. Ja oczywiście nikogo nie zmuszam lecz zachęcam jeśli mój blog wam się podoba to zapraszam do głosowania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuje za każdy miły komentarz
♥ Zostaw link do siebie a na pewno zajrzę
♥ Jeśli podoba ci się mój blog: zaobserwój.
♥ Postaram się odwiedzić każdy blog podany w komentarzu