niedziela, 1 lutego 2015

Tag: Moje blogowe sekrety

Witajcie, dzisiaj przychodzę do was z takim postem typowo blogowym. A mianowicie będzie ro Tag: Moje blogowe sekrety. Więc zaczynajmy :)

1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
W poniedziałek minie 2 miesiące od kąd prowadze bloga, a poaty publikuę co 3 dni lub częściej.
2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Na bloga zaglądam pare razy dziennie i oczywiście robię to najpierw tak jak sprawdzam pocztę.
3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Rodzina wie, a przyjaciołom jeszcze nie mówiłam, aczkolwiek jeśli ktoś się dowie to nic się nie stanie.;):)
4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek?
Posty jakie chętnie czytam to są Tagi, posty DIY, wywiady i posty tematyczne;)
5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Jeszcze coś takiego mi się nie zdarzyło.:);)

Bluza to moja nowa zdobycz kupiłam ją na przecenie.

6. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?

Jeszcze coś takiego mi się nie zdarzyło.
7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Nie czytam takich blogów
;)
8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Zmieniło tp że zyskałam nowe zainteresowanie bez którego teraz nie wyobrażam sobie życia. Stałam się przedr wszystkim otwarta do ludzi, i poznałam wiele nowych osób.
9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Z głowy, czasem znajdę inspirację na innych blogach;)

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć?;)
Jeszcze nie miałam takiego okresu.

Mam nadzieję że tag wam się spodobał i do następnego postu

2 komentarze:

♥ Dziękuje za każdy miły komentarz
♥ Zostaw link do siebie a na pewno zajrzę
♥ Jeśli podoba ci się mój blog: zaobserwój.
♥ Postaram się odwiedzić każdy blog podany w komentarzu